Akár a műhelyben, akár az építkezésen vagy otthon: a Festool alkalmazás az Ön társa az intelligens munkavégzéshez és a tökéletes eredményekhez.

Kérdések és válaszok a teljes körű javítással kapcsolatban
Megbízás
Hogyan adhatok le javítási megbízást?
Kérjük lépjen kapcsolatba a Festool ügyfélszolgálatával a +36-1-297-1350 telefonszámon. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a javítási kérdéseivel, kéréseivel kapcsolatban.
Javítási megbízást az Ön Festool szakkereskedője által is leadhat. Vegye azonban figyelembe, hogy a megnövekedett szállítási és kommunikációs utak miatt a teljes feldolgozási idő is meghosszabbodhat.
Miért javasolt a javítást közvetlenül a Festool márkaszervizénél elvégeztetni?
Ekkor a gép javítása teljesen átlátható és ellenőrizhető.
Az javítási megbízás megrendelése esetén a gépet elhozzuk az Ön által megadott helyről. A szervizben töltött idő alatt a gépet megjavítjuk, megtisztítjuk, ellenőrizzük az elektromos biztonságát és visszaszállítjuk Önnek üzemkész állapotban.
A megjavított vagy kicserélt pótalkatrészekre hat hónapos garanciát nyújtunk.
Automatikusan ellenőrizzük a gépe garanciális állapotát: ha a garanciális idő még tart, és a gépet regisztrálták All-inclusive garanciára, akkor a javítás Önnek díjtalan.
Ha a géphez rendelkezésre állnak szoftverfrissítések, akkor ezeket szükség esetén a javítási folyamat során elvégezzük.
Munkatársaink kifejezetten Festool termékek javítására képzettek, így minden mozdulatuk szakavatott és Ön a lehető leggyorsabban visszakaphatja gépét.
Természetesen csak eredeti pótalkatrészeket használunk.
Mielőtt visszaküldjük Önnek a gépet elvégezzük a finombeállítását. Elvégezzük és tanúsítjuk a készülék elektromos biztonsági ellenőrzését a DGUV/VDE előírás szerint.
Lebonyolítás időtartama
Mennyi ideig van úton a gépem?
A gépet általában 48 órán belül megjavítjuk, azonban a gép elhozatalától a visszajuttatásáig kb. egy hetet vesz igénybe a javítás. Kivéve azokban az esetekben ha a pótalkatrészt külföldről kell berendelnünk.
Javítás esetén kaphatok-e kölcsön-gépet a Festooltól?
Nem, a Festool nem nyújt kölcsönkészüléket javítás esetére.
Szükség esetén néhány Festool szakkereskedő biztosít kölcsönkészüléket.
Erről a szakkereskedőjénél érdeklődjön.
Mikor érkezik a csomagküldő szolgálat? Van-e lehetőség időpontot egyeztetni?
Sajnos egyelőre nem egyeztethető elhozatali időpont.
A gépet bármilyen tetszőleges helyről elhozattathatja.
További lehetőségekért forduljon közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz:
Tel.: +36-1-297-1350
E-mail: customerservice@festool.hu
Elérhet bennünket hétfőtől csütörtökig 7.30 és 16.30-, pénteken 7.30 és 14.00 óra között.
Költségek
Mennyibe kerül a kéziszerszám elvitele?
Ez az Ön számára mindig díjtalan. Csupán a visszaszállításkor merülhetnek fel költségek.
Ha a garancia nem érvényes már, akkor a visszaküldés díja csomagküldő szolgálattal, utánvéttel 1.750 Ft + Áfa.
Mennyibe kerül a javítás?
Ha a gépet regisztrálták az All-inclusive garancia szolgáltatásba, akkor a javítás a garanciális időszak alatt ingyenes.
Minden egyébe esetben a következő szabályok érvényesek: amennyiben a javítás összköltsége kevesebb, mint nettó 25.000 Ft, árajánlat készítése nélkül javítjuk a gépet. Nettó 25.000 Ft-os értékhatár felett árajánlatot küldünk, melynek érvényessége 30 naptári nap. Amennyiben az ajánlat határidejének lejáratáig nem kapunk választ, a gépet szétszerelt állapotban küldjük vissza. Abban az esetben, ha a megrendelő a javítást nem kéri, a gépet szétszerelt állapotban küldjük vissza.
Mennyibe kerül egy árajánlat?
Az árajánlatokon eddig feltüntetett 2.000 Ft + Áfa bevizsgálási díjat a már nem alkalmazzuk. Amennyiben a javítást nem rendelik meg, a gépet szétszerelt állapotban, bevizsgálási díj nélkül küldjük vissza..
Milyen lehetőségeim vannak az árajánlat elkészítését követően?
A megadott feltételekkel megjavíttathatja a gépet.
Ha nem tart igényt sem a javításra, sem a szakszerű elselejtezésre, akkor a gépet szétszerelt állapotban visszaküldjük Önnek.
Vegye figyelembe a következő kérdést a Költségek és csomagolás pont alatt: „Mért szétszerelve küldik vissza a gépemet?”
Az árajánlat tartalmazza a gép hiányzó alkatrészeinek felsorolását?
A működéshez és biztonsághoz szükséges alkatrészeket beszereljük és feltüntetjük. Ha például egy körfűrészt billenőbura nélkül küld be hozzánk, akkor ezt az Ön és a saját védelmünk érdekében fel kell szerelnünk és ennek költsége szerepel a költségjavaslatban is.
Csomagolás és kiküldés
Az akkus gépek javítása esetén miért kell megadnom az akkumulátor méretét?
A lítium-ion akkuk általában veszélyes árunak minősülnek. Speciális előírások 100 Wh teljesítménytől érvényesek. A Festool esetében ezek a 6,2 amperóra (Ah) fölötti akkuegységekre vonatkoznak.
Ezért a szállítás biztonsága érdekében ismernünk kell a következő adatokat:
- a pontos darabszám
- az árucikk megnevezése cikkszámmal együtt, ez az akkumulátor hátoldalán található
- az akku kapacitása, ugyancsak az akkumulátor hátoldalán
Amennyiben a küldemény veszélyes árut tartalmaz, akkor biztosítjuk az Ön számára a megfelelő letölthető veszélyjelölő címkét.
Megadhatok másik elhozatali és szállítási címet is?
Igen, a javítási megbízás során alternatív elhozatali vagy szállítási címet is megadhat.
Hogyan kell becsomagolni a meghibásodott gépeket?
Ha a gép SYSTAINER-ben található, akkor nem kell külön becsomagolni.
A különálló gépeket biztonságosan és törésmentesen, kartonba kell csomagolni.
Nagy méretű készülékek és gépek (pl. KAPEX, PLANEX) esetén szállítódobozt bocsájtunk rendelkezésre - ennek érdekében forduljon a Festool ügyfélszolgálatához:
Tel.: +36-1-297-1350
E-mail: customerservice@festool.hu
Elérhet bennünket hétfőtől csütörtökig 7.30 és 16.30 óra között, pénteken 14.00 óráig.
Ezenkívül vegye figyelembe a veszélyes áruk küldésére vonatkozó külön csomagolási utasításokat.
„Mért szétszerelve küldik vissza a gépemet?”
Az árajánlat pontos elkészítéséhez és kiszámításához, annyira szét kell szednünk a gépet, hogy a hiba megállapítható legyen.
Az árajánlat kézhez vételét követően Ön dönthet úgy, hogy nem kéri a javítás elvégzését és megbízhat bennünket azzal, hogy küldjük vissza Önnek a meghibásodott gépet.
Ebben az esetben a gépet szétszerelt állapotban küldjük vissza.
Megbízás külföldön
Hol javíttathatom meg a gépet, ha külföldön tartózkodom?
A gépet közvetlenül az adott országban is megjavíttathatja, amennyiben ott található Festool szerviz szolgáltatás. További tudnivalókért válassza ki a megfelelő országot a www.festool.com/service weboldalon
Milyen garanciajogosultságaim vannak, ha egy gépet Magyarországon vásároltam és regisztráltam, de jelenleg külföldön tartózkodok?
Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a Festool ügyfélszolgálatával:
Tel.: +36-1-297-1350
E-mail: customerservice@festool.hu
Elérhet bennünket hétfőtől csütörtökig 7.30 és 16.30 óra között, pénteken 14.00 óráig.